טיפים ותוספים מומלצים בשיווק לגוגל כרום

משווקים באופן קבוע באינטרנט? כנראה ששתילת קודי מעקב, הורדת והעתקת תמונות, צילומי מסך, הוספת קודי UTM לקישורים, קיצור לינקים ועוד אינסוף פעולות קטנות בסגנון הזה הן המציאות היומיומית שלכם.

אז הנה כמה תוספים ושיטות נחמדות לדפדפן Chrome שיעשו לכם את החיים קלים יותר:

1. קיצור קישורים בקלות ומהירות
צריכים לכתוב קישור במודעה אבל הקישור ארוך ומכוער? זה קורה בעיקר עם אתרים שיש להם עברית בשם ואז כל הכתובת מתחרבשת.

העניין הוא שקישורים קצרים ויפים = יותר קליקים! על התוסף הזה תוכלו ללחוץ והוא מייד ייצור קישור מקוצר לעמוד בו אתם נמצאים ומשם תוכלו פשוט להעתיק אותו לאן שתרצו.

להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/bitly-unleash-the-power-o/iabeihobmhlgpkcgjiloemdbofjbdcic

2. למצוא ולהעתיק אימוג'ים בקלות
מכירים את זה שאתם רוצים להוסיף אימוג'ים למודעות וצריכים כל שנייה לקפוץ לדף אחר כדי לחפש ולהעתיק איזה סמיילי? אם אתם רוצים להקל על עצמכם אז אולי תהנו מהתוסף הזה שמאפשר להקליק על כפתור בשורת התוספים ולבחור מתוך כל מגוון הסמיילים והאייקונים הרחב להעתקה ישירות לטקסט. ככה זה נראה:


להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/emoji-keyboard-by-joypixe/ipdjnhgkpapgippgcgkfcbpdpcgifncb

3. בדיקת קודי מעקב – חובה
אני מניח שהרבה מכירים אבל אי אפשר לעשות רשימת תוספים בלי זה. הרעיון הוא פשוט, שתלת את הפיקסל של פייסבוק, קודי מעקב של גוגל או כל מערכת אחרת? בעזרת התוספים האלו נוכל לבדוק שהם עובדים בצורה תקינה.

כמעט לכל מערכת שיווק שמכבדת את עצמה ישנו תוסף שמראה אם קודי המעקב שתולים כראוי ומה בדיוק הם קולטים. התוספים האלו מיועדים למשווקים שיודעים מה הם עושים ורוצים לנטר את הפעילות של קודי המעקב החל מבדיקה פשוטה שהקוד שתול ועד לבדיקות ספציפיות כמו המרות שנקלטות למערכת ושאר פרמטרים שאמורים להקלט.

התוספים של גוגל ופייסבוק הם חובה אבל כדאי להיות מודעים שקיימים כאלה גם למערכות כמו אווטבריין, טאבולה, בינג ושאר מערכות פרסום.

תוסף פייסבוק להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/facebook-pixel-helper/fdgfkebogiimcoedlicjlajpkdmockpc
תוסף גוגל להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/tag-assistant-by-google/kejbdjndbnbjgmefkgdddjlbokphdefk?hl=iw

4. הוספת UTMים לקישור –
למשווקים שעובדים עם גוגל אנליטיקס ורוצים לשדר UTMים שיקלטו, במקום לכתוב ידנית או בחלון נפרד את הקישור הנה תוסף שעושה עבורכם את העבודה בצורה פשוטה וסופר-נוחה!


להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/google-analytics-url-buil/gaidpiakchgkapdgbnoglpnbccdepnpk

5. העתקת צבע ממקום למקום
עובדים על דפי נחיתה או אתר וצריכים להעתיק צבע בזריזות מאתר אחד לשני? תורידו את Colorzila והחיים שלכם יהיו קלים. פשוט לוחצים על התוסף, על הצבע שתרצו להעתיק והקוד שלו שמור אצלכם, נשאר רק להדביק במקום.

להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/colorzilla/bhlhnicpbhignbdhedgjhgdocnmhomnp

6. זיהוי נכסים בדף מסויים – צבעים, פונטים, תמונות ועוד
התוסף CSS PEEPER פשוט מדהים. בלחיצה אחת תוכלו לקבל מידע לגבי הפונטים באתר או דף הנחיתה בו אתם נמצאים, כל הצבעים שנמצאים באותו עמוד מוכנים להעתקה בלחיצה אחת ורשימה של כל התמונות והגיפים באותו עמוד מוכנים להורדה. מומלץ מאד!

להורדה: https://chrome.google.com/webstore/detail/css-peeper/mbnbehikldjhnfehhnaidhjhoofhpehk

7. בונוס: צילום מסך בווינדווס בקלות
באופן אישי, צילומי מסך הם חלק בלתי נפרד מהיום שלי. אם זה לצרכי הדרכה והכנת תוכן, צילום של נתונים מקמפיין מסויים ללקוח או כל דבר דומה. מסתבר שבווינדווס יש קיצור מובנה לצילום מסך חלקי, פשוט לוחצים Windows Key + S + Shift ובוחרים את האזור שברצונכם לצלם. לאחר מכן אפשר להעלות אותו עם CTRL+V לתכנה לעיצוב תמונות או ישירות למיילים, פוסטים בפייסבוק וכו'.

מקווה שעזרתי לך!
אני יודע שברשימת העוקבים שלי יש אלפי אנשים שעושים לעצמם את הפרסומים או שהם משווקים בעצמם והכלים האלו יכולים לעזור להם מאד, תהנו!

וכמו תמיד כמובן, אם ברצונך להשאיר לנו את השיווק ולהנות מתוצאות, לידים ומכירות תמיד אפשר ליצור איתי קשר מפה: http://bit.ly/37SIVQJ (כן, הקישור קוצר בעזרת התוסף מסעיף 1)

תגובות: