המדריך ליצירת קמפיין וואטסאפ

איך ליצור קמפיין וואטסאפ (שגם אפשר לעקוב אחרי התוצאות שלו)

בעקבות רכישתה של וואטסאפ על ידי פייסבוק ובחודשים האחרונים, האיחוד ההדרגתי בין המערכות, התווספה האפשרות ליצור קמפיין וואטסאפ לחשבון Whatsapp Business בקמפיין ייחודי שכולל מעקב אחר תוצאות. העניין הוא שהרב עדיין לא מודעים לזה!

מה היה אפשרי לפני זה

עוד לפני השינוי הזה, היה אפשר ליצור קישור ייחודי לפרסום בוואטסאפ ולעבוד עם קמפיינים אחרים ולא ייעודיים (כמו למשל קמפיין Traffic או בעברית תנועה). כתבתי על זה כבר מגוון מאמרים ומיילים לרשימת התפוצה שלנו בעבר ועדיין מדובר בנושא מבוקש שמכניס מאות כניסות לאתר שלנו בחודש מחיפושים בגוגל.

השיטה הזו עם הקישור הייחודי היא נחמדה והכל אבל הבעייה המרכזית שלה היא שמנהל הקמפיינים לא יכול לעקוב אחר התוצאות ונדרשת ספירה ידנית של הלידים שנכנסים כדי להבין מהן תוצאות הקמפיין.

כמובן שאם משתמשים כמו בהרבה קמפיינים בכמה מודעות או קהלים שונים זה הפך את המעקב הידני הזה לקרוב לבלתי אפשרי. איך נדע מאיפה נכנסו הפניות ואיפה להמשיך ולהשקיע את הכסף? בתמונה עם האשה היפה או זו עם החתול החמוד?

מה אפשר לעשות עכשיו

אז החידוש פה, והאמת שזה כבר לא כזה חידוש אבל רב העסקים והמפרסמים שאני פוגש לא מכירים אותו, זה שאפשר בעזרת חשבון וואטסאפ עסקים לפרסם קמפיין ייעודי שמראה לנו בדיוק כמה הודעות קיבלנו ומאיפה ומאפשר לנו לבצע אופטימיזצייה ולהפוך את קמפיין הוואטסאפ למשהו בעל פוטנציאל שיווקי גדול לעסקים רבים.


רואים כמה פניות נכנסו ומאיפה, כיף!

איך יוצרים כזה קמפיין ב-3 שלבים (באמת שזה קל)

הערה: כדאי לשים לב, המדריך הזה מניח שיש לך כבר ידע בסיסי ביצירה ועבודה עם קמפיינים ממומנים בפייסבוק, אם זה לא המצב אפשר ללכת צעד אחורה ולקרוא את המדריך השלם שהוצאנו בנושא בלחיצה פה

שלב 1: יוצרים קמפיין מסוג הודעות

שלב 2: בחירת חשבון וואטסאפ עסקי

ברמת סדרת המודעות (Ad-set) יחסית למעלה בוחרים באפשרות לעבוד עם וואטסאפ עסקי, בוחרים את עמוד הפייסבוק שלנו ומחברים את הוואטסאפ העסקי שלכם לפה.

אם לא יצרתם עדיין וואטסאפ עסקי (כמו בתמונה) תוכלו לשלוח למספר שלכם לינק עם קישור לאפליקצייה, לאחר התקנה והגדרה סטנדרטית תקבלו קוד שתצטרכו להקליק בחזרה בפייסבוק.

את שאר הגדרות הקהל מגדירים כרגיל לפי מה שבא לכם.

שלב 3: יוצרים מודעות ומסיימים

זהו סיימנו, מפה פשוט יוצרים מודעה רגיל, מסיימים הקמפיין ואנחנו באוויר. כיף חיים!

מקווה שהמדריך עזר לך!

תגובות: