האם אפשר להזמין מישהו לעשות לי לייק לעמוד יותר מפעם אחת?

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגדלת כמות הלייקים בעמוד הפייסבוק שלנו היא הזמנה של חברים או גולשים שעשו לייקים לתוכן שלנו ולבקש מהם לעשות לייק לעמוד. מכיוון שחלקם לא יעשה לייק או אפילו לא ישים לב לבקשה שלנו, עולה השאלה החוזרת הבאה, האם אפשר לבקש פעם נוספת מאותו אדם לעשות לייק לעמוד שלנו?

like facebook page

אז בגדול התשובה היא שלא, אי אפשר

פייסבוק לא רוצים שנטריד אנשים ולכן כל אדם שנזמין לעשות לייק ולא עשה יופיע תחת המילה "Invited" או "הוזמן" בעברית. ניתן כמובן לשלוח פשוט הודעה בצ'אט ולבקש לייק אבל בהרבה מקרים זה לא יעבור טוב ולרב לא מומלץ.

אמנם ממבט ראשון זה נשמע לא טוב לבעלי דפים, אבל כדאי לחשוב על זה לרגע

אדם שאינו בקיא בשיווק בפייסבוק עלול להצטער שכך המערכת הזו עובדת. הרי אם רק אוכל להגיד לחברים שלי לעשות לייק יהיה לי עוד 1,000 לייקים וזה ירשים לקוחות נכון?

אז לא בדיוק. חשוב לשים לב שרב האנשים לא מפחדים כיום מעמודים עם קצת לייקים, מניסיון שלי בניהול, יצירת ושיפור עמודים קיימים אם התוכן בעמוד טוב, לקוחות יתייחסו אליו בחיוב ולא ישימו לב יותר מדי לפופולריות העמוד.

מעבר לכך, רב בעלי העסקים צריכים לשקול קידום ממומן בפייסבוק בכלל וכמובן בפרט דרך העמוד שלהם. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להשיג לקוחות ולהפיץ תכנים לקהל רלונטי היא לפרסם עבור קהל האנשים שעשו לייק לעמוד שלנו.

אבל רגע, אם יש לי עמוד של 1,500 עוקבים שמתוכם 1,000 חברים שלי שעשו לייק רק בגלל שהם מכירים אותי ולא בגלל התוכן והרלונטיות שלהם לשירות ולמוצר שלי, מה יקרה לתקציב שלי?

התשובה הפשוטה היא שחלק גדול מהתקציב שלנו ילך על הופעות לחברינו היקרים והלא רלונטיים ולמעשה נפסיד הרבה כסף על פרסום לא רלונטי. בעקבות זאת חשוב להבין, 200 לייקים של לקוחות פוטנציאליים ורלונטיים שווים הרבה יותר מ-1,000 לייקים סתמיים בשביל הפוזה.

אז לסיכום, הגיע הזמן לכתוב תוכן חדש, מעניין, מסקרן, מלמד ומלא בערך ועל ידי כך להשיג עוד לייקים אמיתיים ורלונטיים לעמוד שלך. בהצלחה!

הטיפ ענה לך על שאלה או עזר לך? כתוב לי תגובה שאדע!
בנוסף כדאי ושווה להצטרף לרשימת התפוצה שלי ולקבל המון תוכן. פשוט להשאיר פה למטה את המייל.

תגובות: